arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Fullt ös

Publicerad 2015-02-09 21:58:30 i Vardagligt,

I dagarna två har det nu varit fullt ös. Igår kom pappans mormor med syster på snabbvisit, sen långpromenad i solen med en morfar och en moster.
Idag bjöd morgonen på böixtvisit från Götet iform av mammans kusiner med mamma. Det följdes av ännu en långpromenix med morfar S och därpå kom Alice (med fina bloggen som jag skrev om härom sistens) med bror och mamma på finbesök och jag och pojkarna följde sen med dem in till barnens mormor på ännu ett besök.
Puh. Hängde ni med på den? :)
Intensivt men oh så trevligt!

Här tror jag att Alice och Arvid bygger torn...











(Hoppas att ingen tar illa upp över att jag lägger upp lite bilder. Isf får man hojta!)

Kommentarer

Postat av: Annelie Grimm

Publicerad 2015-02-12 18:11:55

Det var supermysigt att ses igen. Kul att se killarnas framsteg också. De är helt fantastiska! Säg "abuuuu" till Arvid från Älice :)

Svar: Ja det var det verkligen! Tack. Ja de är otroliga kämpar (de med). Haha jag gjorde det innan idag och då var det roligt även när jag gjorde det! :)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela