arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Lite bilder från Instagram...

Publicerad 2015-04-03 22:21:35 i Vardagligt,

Har en hel del tankar och planer på inlägg men kommer aldrig längre än så. Det varken hinns eller orkas med.






I måndags var vi hos lungläkaren. Killarna vägde näästan 10,5 kg per stycket. Inte konstigt jag får kramp i armarna hela tiden! Hon var "nöjd" med killarna men rekommenderar fortsatt försiktighet med snoriga förskolebarn ett tag till.
Annars är det konstant onda kindtänder på g. De hostar sig igenom nätterna efter en enkel förkylning som satt sig på deras små känsliga lungor. Killarnas humör växlar likt ett aprilväder. 
Vincent kämpar med sina stappliga steg. Han går mer och mer men det kräver så enormt mycket utav honom så han blir fort trött. 
Arvid ska hjälpa till med allt och snappar upp allt han ser någon annan göra. Är det inte sopa golv eller torka bord så är det hårnålar på huvudet eller nässpray till näsan osv.. Man märker att han lär sig tusen nya saker varje dag! Häftigt!

I veckan som kommer blir det neurologbesök. Jag känner mig ganska säker på att det då blir en cp-diagnos på Vincent och försöker mentalt förbereda mig på det. Men kanske vill hon fortsätta att avvakta framåt iom att han fortsätter utvecklas hela tiden. Vi får se. 

Tyvärr har jag ingen påskbild att erbjuda men glad påsk till er fina läsare!




Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2015-04-05 09:05:56

Jag som aldrig kan se skillnad då :) vem är Arvid o vem är Vincent ? :) de e så söta killarna.

Svar: Haha! Orange Vincent, blå Arvid..
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela