arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Jag tänkte inte klart...

Publicerad 2014-10-20 12:52:34 i Vardagligt,

Den dag i våras när jag beslöt mig för att sälja min älskade systemkamera. Dyr en. För att jag fick för mig att den aldrig kommer användas (bara för att den samlat damm ett tag), och för att jag behövde pengar. Då. Inte blev det någon bra affär, andrahandsvärdet är uselt, för att inte tala om saknaden. Dess ersättare (en kompakt systemkamera) är inte i närheten och jag får ingen känsla alls med den, därför fortsätter jag med mina usla mobilbilder och sörjer min gamla kärlek en stund till...




Kommentarer

Postat av: Catten

Publicerad 2014-10-22 21:23:48

Om det är till någon tröst alls har Jonathan ställt till det precis lika illa! Men en dag började han förstå gaffelns funktion, nu kladdar han mycket mindre för det mesta!

Svar: Åh härligt att höra!
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela