arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Hårt liv

Publicerad 2014-05-26 15:00:59 i Vardagligt,


Så här trötta blev killarna efter att ha tjattrat med reporter och fotograf från Borås Tidning idag (resultatet kan ni se i onsdagens tidning om allt går enligt plan).
Veckotidningen jag avbokade intervju med i sista sekund kommer nog bli mindre glad över att jag lät BT göra en uppföljande intervju, men idag är ett annat läge än för 1,5 månad sedan och detta var en planerad "enklare" uppföljning.

Så spring och köp tidningen på Onsdag, ni som inte prenumererar!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-05-26 22:13:31

Ååååh! Kan du inte ta kort åt mig och skicka på Facebook? Jag vill också läsa :)

Svar: Påminn mig :)
Ida Nylin Grendel

Postat av: Noomi

Publicerad 2014-05-29 11:37:00

Jag vill oxå se o läsa om eran tappra familj fyllda av fyra superhjältar ♡ juu
//Noomi

Svar: Fanns lite av texten på bt.se för den nyfikne.. men inte hela.. :)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela