arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Pollenchock

Publicerad 2014-03-23 08:08:20 i Första tiden hemma,

Eftersom jag inte tror att pollensäsongen blivit explosionsartat värre över natten så verkar det som om jag blivit förkyld. Näsan rinner, ögonen kliar, lite småhosta, drar lite i luftrören osv. 
Så nu ska jag krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv och hoppas så jag gråter, att jag inte smittat barnen... Eftersom jag varit snorig pga allergi ett tag så har jag varit extra noga med spriten, men det är ju så svårt att inte ha barnen i ansiktet!

Arvid busfröt ligger så här när man vaknar på morgonen nu för tiden. (Oförskämt nöjd ser han ut också)
Arvid är sådär nöjd över sin nya ugglemössa.
Vincent var mest förvånad..

Kommentarer

Postat av: Maramina

Publicerad 2014-03-24 19:19:21

Vilka underbara mössor! Me like!

Svar: Tack! Det tycker jag med! Har köpt dem men de är hemmagjorda :kr
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela