arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Starke Arvid

Publicerad 2014-07-28 19:20:04 i Vardagligt,

Jag tror bestämt att Arvid är  bäst i huset på att göra push ups!

Killarna är äntligen så stabila att de kan sitta själva och tillsammans i badet! Arvid skvätter och Vincent chillar. Ungefär som vanligt med andra ord. 

Efter badet var det som att något klickade till för Vincent och sen gick han som aldrig förr!  Tidigarr har han när man håller honom i armarna stått stel som en pinne och sista veckan har han tagit några stapplande skakiga steg med en vänsterfot som inte riktigt vill hänga med (även vänster hand han hadt lite problem med men som tar sig jättebra!) men nu travade han som aldrig förr :). Hoppas det var mer än en engångsgrej...
Arvid å andra sidan har idag börjat visa tendenser till att resa sig mot saker. Aouch. Det kan bli farligt för den lille killen med alldeles för mycket vilja för sin egen styrka..

Tänk på den tiden innan barnen, när man kunde städa och det höll i sig åtminstone längre en sju sekunder. Det var tider det...


Kommentarer

Postat av: Lisa Olausson

Publicerad 2014-07-28 20:19:37

Jadu ida.. Jag älskar att ha ett städat hem. Det är ett minne blott idag. Det håller som du säger inte särskilt länge. Ofta låter jag det bara vara. Jag kan inte hålla på att städa hela tiden :)

Svar: Nej jag tycker inte jag gör annat än plockar plockar plockar. Men det gör liksom ingen skillnad ;)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela