arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

I Trötthetens land

Publicerad 2014-07-07 11:14:28 i Vardagligt,

Jag vet att det är flera tvilling- och småbarnsföräldrar som läser bloggen. Är inte ni trötta? Jag tycker sista tiden att jag går som i dimma. Behöver nästan sova en blund på dagen för att orka med. Båda killarna sover sämre sedan några veckor tillbaka. Vaknar mycket och är ledsna. Räcker fint med nappen och somnar om lätt igen men en annan måste ju ändå vakna. Gå upp. Och dessutom göra det både för den ena och för den andra. För vakna samtidigt är de såklart inte. Utan varvar. 
Det är inget stort problem och med glada killar går det ganska lätt ändå, men jag är lite trött på att vara trött...


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-07-07 20:59:18

Jag är pinsamt trött. Haha! Känns som man knappt gör något men är ändå trött. Vissa dagar är vi rätt så stillsamma och är mest hemma. Inga promenader eller så. Ändå är jag galet trött på kvällen. Trött jämnt. Men så är det väl :)

Svar: "Härligt" att höra ;)
Ida Nylin Grendel

Postat av: Rydin

Publicerad 2014-07-07 21:02:00

Känner igen i det där.. Även om du skiljer två år på mina så varvar dom varandra.. Trött på att vara trött är mitt i prick.. Grattis igen till er alla!! <3

Svar: Haha kan tänka mig det! Tack det samma! <3
Ida Nylin Grendel

Postat av: Catten

Publicerad 2014-07-08 19:39:10

Ständigt trött här med.
Jonathan har inte sovit en hel natt sen han föddes i april förra året, så även om jag bara har en så är jag ofta sjukt trött!

Svar: Oj, ja då ska jag inte klaga ;)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela