arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Det blev en dag (stund) på stranden

Publicerad 2014-07-23 22:42:51 i Vardagligt,

Vi tog pick och pack och åkte till Hofsnäs. Vi fikade och badade. Väldigt skönt i vattnet på årets första dopp! Arvid höll dock inte med mig alls utan grät högt varje gång jag stoppade hans små fötter i vattnet... 
Jag såg ett tvillingpar, tjejer, runt året gamla. Jag kan inte låta bli att känna en gemenskap med andra tvillingföräldrar. Som att man är med i en hemlig klubb eller så... :)

Några bilder från dagen (tagna av morfar S)
(Vincent ger världens sötaste pussar! Något dreggliga ibland men verkligen med pussmun och smack!)




(Arvid fortfarande butter efter badet ;)

Kommentarer

Postat av: Carolina Å

Publicerad 2014-07-25 23:28:03

Vilka goa bilder på era killar - "bebispussar" är de bästa <3 ha det så gott i solen o värmen!! Kram :)

Svar: Tack! Det samma! Kram
Ida Nylin Grendel

Postat av: Stina

Publicerad 2014-07-28 08:48:08

Så underbara bilder!!! Kram på er. Jag är snart hemma igen.

Postat av: Stina

Publicerad 2014-07-28 08:48:10

Så underbara bilder!!! Kram på er. Jag är snart hemma igen.

Svar: :) kram
Ida Nylin Grendel

Postat av: Malin Liljesaga

Publicerad 2014-08-18 19:50:41

Så fina killar ni har =) Håller helt med dej om att det känns som om att vi tvillingföräldrar har ngt speciellt att dela. Allt vi gått och går igenom. Speciellt på alla vis är det. Mina blev nyss 11 år gamla - vart tog tiden vägen?! =/ Kram te dej och killarna.

Svar: Ja det är nog så! Ja tiden rusar, vill pausa ibland och snabbspola ibland ;)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela