arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Plötsligt händer det...

Publicerad 2014-02-09 21:27:26 i Första tiden hemma,

Idag har jag sett en svensk film, utan text, rakt igenom utan avbrott.
Hur det gick till?
Jag lämnade det sjunkande skeppet och i mitt eget fina sällskap gick jag på stans lokala biograf. Valde en film med få reserverade platser och valde bortersta hörnet med tomma säten både långt jämte, bakom och framför för att minska oron och risken för smittor.
Fantastiskt behövlig egentid. Ljuvt!

Vincent har börjat be bordsbön när vi ska äta. Jag undrar vem han fått det ifrån..?

Kommentarer

Postat av: Solrosen 83

Publicerad 2014-02-10 02:52:58

Skönt att du fick till lite egentid. Är välbehövligt ibland. Även med bara en fullgången bebis här hemma är det inte lätt och få till. Men jag var faktiskt också iväg ett par timmar själv igår på ett klädparty. Var skönt att titta och fika i lugn och ro. Dottern hade varit hur nöjd som helst med pappan till 10 min innan jag kom hem.

Svar: Åh vad skönt! Ja det är behövligt!!!
Ida Nylin Grendel

Postat av: JZ79

Publicerad 2014-02-10 10:48:13

Låter otroligt skönt å du är så värd lite egentid :)
Kram

Svar: Tack kära du!
Ida Nylin Grendel

Postat av: Stina

Publicerad 2014-02-10 15:18:53

Det har han ärvt från gammelfarfar Edvard :)

Svar: Ja det måste nog vara där ifrån!
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela