arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Hur gjorde man förr?

Publicerad 2014-12-09 19:51:07 i Vardagligt,

Det här är i nuläget enda sättet att få möjligheten att laga mat utan gråt eller brända små fingrar...

Nu vet jag vad Vincent pysslat med på sina vakennätter. Klurat ut hur man gör när man går utmed! Idag klarade han det fint för första ggn!!! Och Arvid gick ett eget steg mellan mig och pappan! Heja grabbar friskt humör!

Vi har för övrigt fått tid i Januari för neurologbedömning på båda killarna.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-12-09 20:26:57

Här kör vi Totte hela dagarna i ända... Totte bakar, badar, bygger & städar... Känns som jag drömmer om Totte,...
Kram😊

Svar: På bok eller på tuben?
Ida Nylin Grendel

Postat av: Karin

Publicerad 2014-12-09 22:54:20

Det har jag oxå funderat på, hur gjorde föräldrar innan dator, surfplattor och TUBEN fanns. Då var det ju dessutom ingen barnkanal dygnet runt. 😁😁

Kul att grabbarna börjar gå!

Svar: Gå och gå, trampar utmed och tog ett steg i rena farten men jaaa det är kul! :)
Ida Nylin Grendel

Postat av: Maria

Publicerad 2014-12-18 14:41:44

Hej! Använde de två översta lådorna i köksbänken som leklådor. Där förvarades slevar, decililitermått och andra barnsäkra prylar. Drog ut lådan och satte ungen i matstolen bredvid. Han viftade runt med sakerna och en massa ramlade på golvet. När det blev tomt i en låda drog jag ut låda nummer två. Oftast var jag klar med maten innan han hann tömma den lådan. Det fungerade i flera månader.

Svar: Smart! Tål att prövas!
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela