arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

God jul!

Publicerad 2014-12-25 05:11:41 i Vardagligt,

Vi har haft en fin dag med MASSOOOR av paket, trots två hostiga, häsiga killar. 
Ingen sömn natten till julafton och den här natten verkar inte mycket bättre. Arvid sover hos mig i storsängen efter många om och men. Och vad tror ni händer då? Jo jo. Jag vaknar av en rejäl duns och storgråt. Parveln kan inte ens i sömnen ligga still. Han tystnar ganska snart och somnar om. Här har nu jag legat en timme för att kolla hans medvetande var och varannan minut. Det jag kan kolstatera hittills är en bula på ca en halv cm i diameter på huvudet och en irriterad bebis som blir störd hela tiden. 
Men hur ska jag kunna sova nu?






Ps. Arvid fick sin drömjulklapp om ni minns?! Tomten kom med en (för de vuxnas del, förbrukade) iphone! Lycka!
De fyra (!!!) bultbrädorna de fick kunde slänga sig i väggen i jämförelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela