arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Syskon?!

Publicerad 2013-09-19 00:06:55 i Neo-tiden,

På bilden nedan kan man nästan tro att de är syskon ;).
De är väldigt lika för att vara två-äggs men jag ser ganska tydligt skillnad på dem (inbillar jag mig iaf, ännu har ingen personal vågat byta plats för att testa oss).

Idag lyckades jag få igenom att ha likadana kläder fast i olika färger. Det händer nog aldrig igen ;). Daniel tycker inte att man ska klä dem lika eftersom de är olika individer. Jag står bakom det och håller med honom, men att däremot matcha, det vill jag gärna. Det är ju sån jag är. :) det hade jag velat oavsett kön och åldersskillnad. För att det är kul.

Meen, det går inte att komma ifrån att det ÄR väldigt gulligt med likadana kläder när de är små!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-09-19 09:16:04

De ser väldigt lika ut! Och så söta.
Är ni säkra på att de är tvåägags? :)

Svar: Tja.. säker kan man ju inte va förrän man gjort dna-test, men allt har tytt på det hela vägen.. :) läkarna har aldrig varit tveksamma iaf..
Ida Nylin Grendel

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-19 09:41:30

Individer är dom oavsett hur de blir klädda. Ångrar att jag inte frossade mer i klädmatchning när de var små för det är så himla gulligt. Nu, när de är äldre finns inte en chans att påverka klädvalet. Dels smutsas det ner i tid och otid och dels har de rätt besämda åsikter i klädfrågan.
Tack för en fin blogg och lycka till!

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-19 10:58:32

Ja en bra anledning till att inte ha lika är ju att det finns ju så mycket som är fint och man har ju inte råd till allt har dom då olika och kan dom ju låna av varandra...............eller är det bara tjejer som tänker såååå

Postat av: Marika

Publicerad 2013-09-19 21:00:26

Är dom 2äggs? Jag trodde dom va enäggs.
Grymt söta iaf :)

Har också tvillingar, två tjejer :)

Svar: Japp, det sägs så... men det är många som undrar om det verkligen är sant.. :)
Ida Nylin Grendel

Postat av: Tvillingförälder

Publicerad 2013-09-20 21:08:04

Mina är väldigt olika. Både till utseende och personlighet, så kläder får de banne mig ha lika :P
Hahaha. Nä, allt är inte lika. Bara det som jag köpt. De kläder som pojkarna fått i present är matchande.
Det kommer en dag då dom själva vill välja vad dom ska ha på sig, och då får dom göra det, men tills dess är det jag som väljer och jag tycker det är urgulligt när dom har exakt lika dana kläder på sig :)

Postat av: Petra-tvillingmamma

Publicerad 2013-09-21 23:30:00

Olika individer kommer dom vara trots klädmatchning eller likadana kläder! Mina har sen 3-4 månaders ålder ALLTID haft likadana kläder!, enäggs dessutom, men snacka om att dom är olika. Dom är tre år nu och kläderna spelar ingen roll!!! Det enda dom inte har likadant är trosor o ibland strumpor!
Stora killarna har blivit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela