arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Släkt?

Publicerad 2013-09-28 21:17:23 i Neo-tiden,

Bilden ger inte riktigt likheten rättvisa, men jag kan nog inte svära mig fri från mina söner.. Jag ser vissa likheter över munnen och på andra sätt är de lika Daniel.




Dagen har varit lugn. Inga apneer och endast ett fåtal, snabba dippar.
Vincent har dock varit lite gnällig. Troligen magknip. Nu sover han dock i min famn. Nöjd att mamman är tillbaka tror jag minsann, efter en dag borta då pappan och farmot varit med killarna.. 


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-28 21:23:47

Precis vad jag och morfar pg sa idag att du och vincent är lika och att man nu börjar se skillnad på dom...

Svar: Ja! Det roliga är att Vincent även är den som är mest lik Daniel. Och flera i personalen har kommenterat att Arvid är lik mig.. Haha blir spännande...
Ida Nylin Grendel

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-30 00:25:31

KAn vara så att jag blandade ihop dom i alla fall...ops...hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela