arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Saker blir sällan som man tänkt sig...

Publicerad 2013-06-19 22:28:24 i Neo-tiden,

Detta är bloggen för dem som vill följa vår resa från extremt prematur födsel (prematur = för tidigt född) till att (förhoppningsvis) komma hem och starta livet som familj.
 
Jag kommer att beskriva våra med och motgångar, dokumentera det där som jag kanske senare kommer att glömma. Jag kanske kommer att ha mer ork att skriva och uppdatera vissa dagar, mindre andra.
 
Jag kommer att skriva mer utförligt om hur vi hamnade här, vilka våra fantastiska pojkar är och vart på resan vi befinner oss just nu, allt eftersom.
 
Vi kan ju börja med två bilder på våra små gossar:
 
Vincent
Arvid
 
(för er som följer mig på instagram så kommer ni se att det troligen blir mycket samma bilder, det får ni stå ut med, alla har (tydligen) inte instagram ;).
 
 

Kommentarer

Postat av: Krüger

Publicerad 2013-06-23 20:44:28

Så små, men så söta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela