arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Mer om mamma...

Publicerad 2013-06-20 09:42:12 i Föräldrarna,

Jag heter Ida och jag är 25 år gammal. Bor i en liten liten by med min helt suveräna sambo aka pappa till grabbarna. (sambo, skulle blivit make den 25/5 men den dagen firade vi sängliggandes på sjukhuset, mer även om detta i ett senare inlägg).
Vi bor i ett rött litet torp som antagligen kommer kännas på tok för litet om något år när grabbarna blivit större (och vildare).
Till vardags arbetar jag som sjuksköterska i hemsjukvården, vilket jag trivs med som fisken i vattnet.
 
Intressen utöver vänner och familj, är foto, inredning, second hand/loppis, musik, träning, hälsa, litteratur, etc etc i all evinnerlighet, typ...

På promenad runt sjukhusområdet...

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-06-22 09:38:02

Hej! Jag kan inte föreställa mig så jobbigt det måste vara för er, att leva i den berg och dalbana, jag har läst någonstans att när det gäller prematura barn och deras "behandling" så brukar det vara ett steg fram och två steg tillbaka. Och särskild jobbigt för dig som också är sjuksköterska (som mig :-)), vi vet för mycket och kan ta reda på saker. Tänker på er. Många styrkekramar <3

Svar: Ja det är tufft men man gör ju vad man måste. Ja, att vara SSK är både för och nackdelar i denna situation... Tack för styrkekramar och tankar!
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela