arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Man tackar och bockar!

Publicerad 2013-06-26 09:01:59 i Neo-tiden,

Det krävs visst att man hamnar i kris för att man ska se och uppskatta det man har. Jag pratar om nätverk. Vänner och familj. Jag hade aldrig kunnat drömma om det stöd vi fått (inte för att jag misstrott dem innan ;). Skämt å sido (som min musiklärare på högstadiet alltid sa) men alla är fantastiska, medkännande, generösa, stöttande. De håller tummar och tår, klipper vårt gräs, lagar matlådor, fixar bilar, kör kors och tvärs över landet, skänker oss stärkande tankar och omtanke...
Nåt bra måste vi ju gjort i vårt tidigare liv (å då pratar jag inte om innan vi föddes) för att förtjäna detta...
Sen har vi de generösa vilt främmande människorna som erbjudit sin hjälp. De som också har tvillingar eller för tidigt födda. Vilken gemenskap jag fått ta del av!

Tack!

Men mest av allt vill jag tacka min fantastiska fästman (om han nu läser den här bloggen ;) för att han delar den här resan med mig. För att han är det stöd och den klippa jag behöver för att ta nästa steg framåt. För att han låter mig stötta de dagar han behöver det. För att han finns och är världens finaste (näst efter de två filurerna i kuvöserna ;)!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-06-26 12:19:32

Jag följer er varje dag och hållar alla tummar jag kan och hoppas innerligt att det skall gå bra för er alla!! Blev så full i skratt när du skrev Skämt å sido (som min musiklärare på högstadiet alltid sa) Han var ju rolig, tänkte på annat som han alltid gjorde som att prata kalle anka språk (vad bra) samt hålla på sådär med fötterna fram o tillbaka en typ av moonwalk fast ändå verkligen inte:) Haha det var tider!
Fortsätt kämpa o all lycka till!
Sköt om dig!
Sofia

Svar: Hahaha det hade jag glömt! Hahahaha då tyckte man att det var ganska löjligt ;) tack för stöd och hållna tummar!
Ida Nylin Grendel

Postat av: Carolina Å

Publicerad 2013-06-26 17:06:38

Det lilla jag fått möjlighet att lära känna dig Ida så förstår jag allt stöd ni får - du är en underbar människa ❤ ja följer er resa o knäpper ihop mina händer för dig o familjen varje kväll (mitt lilla sätt att bidra...) hoppas att de små kämparna snart är slangfria. KRAM

Svar: Åh Carolina! Din kommentar fick mig att gråta! Du är för fin! kram
Ida Nylin Grendel

Postat av: Det är bra humor kommer man långt med !! Det var bra att du komm på festivalen tyckte jag,,kram

Publicerad 2013-06-26 23:46:30

Jag skriver nog på fel ställe kan jag tro:).
Det var kanon bra idé med blogg då kan vi följa er..
Det är en stor resa ni har fått gå igenom kräver mycket av er på alla vis.
Men dom är ju för söta!!!❤❤
Jag tänker på er varje dag, o tänker att det här ska gå bra ,att se det med positiva tankar o be kommer vi långt..
Kämpa på ni är starka kramar faster.

Svar: ja visst är dom söta?! Sötast i världen faktiskt :)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela