arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Fyra-veckors-städet

Publicerad 2013-06-26 11:43:42 i Neo-tiden,

Idag, 4 veckorsdagen till ära, har Arvid fått sin första tvätt. Inte bad, som i balja, men i alla fall!
Jag lovade honom att nästa sommar ska han få tvätta fötterna i havet, å sjön, å alla pölar vi kan hitta!

Rutin ultraljud hjärna gjordes idag. Det snabba svaret till doktorn i korridoren var att det såg bra ut. Den riktiga rapporten kommer nog i em. Men det räcker för mig!

De ska nu få Calogen-shots i maten för extra kalorier så de börjar växa på sig lite mer. Vikt idag 750g (Vincent) och 760g (Arvid).

Förhoppningsvis sätter man ut Morfinet imorgon och även Arvids matdropp vilket skulle innebära att båda pojkarna blir dropp-fria! Det vore ju fint som snus!

(Arvid på bilderna)

Kommentarer

Postat av: Ida B

Publicerad 2013-06-26 20:03:10

Är med i samma tvillinggrupp på fb och vill bara skriva att ni kämpar så. Och jag tänker ofta på er trots att jag inte känner dig.

Svar: Tack! Det värmer!
Ida Nylin Grendel

Postat av: Stina

Publicerad 2013-06-27 14:48:49

Åh, Arvids fot är ju snart lika stor som min tumme-topp, öh eller vad det heter, liksom översta till första leden. Fattar va?

Svar: haha ja, den är enorm! ;)
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela