arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Stressad hjärna

Publicerad 2013-07-08 21:14:00 i Föräldrarna, Neo-tiden,

Sällan har jag drömt så mycket och så konstigt som jag gjort senaste tiden.
 
Jag kommer för sent till min väns bröllop,
jag är försenad till skolan och kommer då på att jag glömt mata katten på typ en vecka, lever den?!,
jag drömmer att jag är jagad, inte sådär springjagad, utan mer göm dig så de absolut inte hittar dig, för hittar de dig så mördar dom dig.
Mycket krigsaktigt, kriminellt (kanske pga alla tusen deckare jag läst ;)
 
Jag känner mig stressad under nätterna, det är ett som är säkert.
 
Jaja, någonstans måste det väl få utlopp. Hellre i drömmarnas värld och få må ganska bra på dagtid.
 
 Ni är världens finaste!

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2013-07-08 22:57:42

Kram igen, om du kan så är det väldigt bra för både knopp och själ att ut och gå. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela