arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Stor som en säl?

Publicerad 2013-07-16 08:29:00 i Neo-tiden,

Igår gick vi in i v.30+0.
Det sägs att med tvillingar är man lika stor i v.30 som en fullgången enlinggravid. 
Man kan ju inte låta bli att undra hur magen hade sett ut. Hur det hade kännts.
Det är nog något som kommer följa mig ett tag. Känslan av att ha blivit snuvad på min graviditet. Jag hade ju precis börjat. Saknar den växande magen med allt sprattel.
 
Men så försöker jag tänka på hur tungt det hade varit nu i sommar med tvillingmage. Puh vilken tur :)
 
Mest av allt är jag dock glad. Glad över att vi har två små kämpar som imorgon blir 7 veckor mot alla odds! Trots att de bara fick lite drygt halva (!!!) tiden på sig att förbereda sig.
 
Bilden är tagen samma dag som vattnet gick. Alltså 22+0. Tror knappt den blev större sista veckan iom det förlorade vattnet.
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-07-16 23:27:07

Alltid något gott......fast jag förstår hur du tänker.....och är det så att ni inte riktigt vet vad ni ska skriva så lägg bara ut bilder....jag kollar varje dag!!

Postat av: Karolina

Publicerad 2013-07-26 00:34:38

Jag saknade också min älskade gravid-mage. Kunde gråta när jag jag andras fina magar. Och då är det inte så skoj att hänga på BB bland alla magar och bäbis-lådor när man gick runt där utan varken mage eller bäbis. Men idag är jag bara glad. Fick 10 extra veckor med mina barn och mindre lös hud! :)

Svar: Haha precis. Mindre lös hud! =) härligt att det gått bra för dina!
Ida Nylin Grendel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela