arvidochvincent.blogg.se

En blogg om två kämpar som föddes v.23+2.

Äventyret med det försvunna paketet

Publicerad 2013-08-29 12:16:54 i Neo-tiden,

Häromadan (vi ä la från landet ;) satt det en postavi på vår dörr på Ronald. 
Med tanke på att vi tidigare fått stora fantastiska bokpaket med posten (tack tack tack!) anade vi viss oråd när vi alltså var tvungna att hämta ut paketet. :)
Sagt och gjort. Ica Vallhamra stod det som utlämnare. 
Jag skickade iväg min stackars sambo på paketjakt. "ja men det är ju det där Ica som ligger efter Coop men innan Willys, du vet".
 
Daniel kom dock tillbaka tomhänt. Fel Ica. Men han hade lyckats få en fin beskrivning till den rätta men inte haft tid att leta stan runt.
 
Idag, för att slippa tänka på att lille Vincent är iväg på operation, tog jag tag i saken och letade upp utpekat Ica och hämtade ut ett minst sagt skrymmande paket med fantastisk dekoration. :)
 
Ja, ni är på tok för tokiga och snälla!!! Tack!
(eftersom jag vet att Samuel håller er underrättade om vad som sker på bloggen så hoppas jag att även vårt stora stora tack når fram!)
 
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, vilka fantastiska medmänniskor vi är omringade av. Det skickas gåvor, tankar, böner, hälsningar och fina ord från både höger och vänster och vi känner oss rörda och tacksamma!
 
(tyvärr kunde jag inte fota det spektakulära paketet då jag i all hast, när vi skulle gå till operation, glömde mobilen inne på salen men jag låter er använda er fantasi :)
 
 
Som ni förstår är alltså Vincent iväg på sin operation. Arvid är hängig här på förmiddagen. Troligen sviten efter operationen, vi hoppas det iaf. Nu har alltså även jag fått köra barnvagn med eget barn i för första gången! Inte hade man trott att det skulle vara på väg till operation... Men i alla fall....
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-08-29 16:12:14

Men hallå, vad var det i paketet och var det från Bankeryd kanhända?! :)

Svar: haha det var böcker o pengar och fint brev från både Sporsjö och Bankeryd.. glömde den lilla detaljen :)
Ida Nylin Grendel

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-29 17:42:22

Hehe, vallhamra i sävedalen. Vi bodde precis där innan vi flyttade tillbaka till uhamn :)

Svar: Ja precis, ahaa där ser man!
Ida Nylin Grendel

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-29 22:34:10

Men det var skönt att bägge pojkarna har gjort sina operationer...
❤Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela